Veelgestelde vragen (FAQ)

Heb je een vraag of een klacht? Dan horen we die graag! Hieronder hebben we al een samenvatting van de meest gestelde vragen. Staat jou vraag er niet tussen? Stuur dan gerust een mail naar info@agift.nl

A Gift streeft ernaar om je bestelling van de cadeauverpakkingen zo goed en netjes mogelijk bij jou te (laten) bezorgen. We willen dan ook heel graag dat jij blij bent met je aankoop. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan zijn we er uiteraard voor je.

We vragen je om klachten ten aanzien van de door jou ontvangen bestellingen binnen 5 dagen aan ons via mail toe te laten komen. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@agift.nl. We komen dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen, met een antwoord.

Voor bijna alle producten kan je op de site zien hoeveel er nog op voorraad zijn. We streven ernaar om al onze producten ook echt op voorraad te hebben. Zolang alles op voorraad is streven we ernaar om jou bestelling de volgende dag al te versturen. Uitzondering zijn natuurlijk zon- en feestdagen. Mocht onverhoopt een artikel niet op voorraad zijn, dan nemen we contact met je op.

We werken voor onze bestellingen met PostNL. Je ontvangt nadat je je bestelling hebt geplaatst automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra die bij ons vertrekt. Heel veel van onze artikelen kunnen d.m.v. brievenbuspakketjes verzonden worden. Dit zijn dan ook andere kosten dan wanneer we een groter pakket moeten versturen. Let er op dat zodra je al 1 rol cadeaupapier besteld, dit niet via brievenbuspost verzonden kan worden. Ook het vloeipapier zal opgerold verzonden worden. Bestellingen vanaf € 95,- zijn vrij van verzendkosten. Bij het afrekenen kun je zien wat de totale verzendkosten zijn.

Alle op de site genoemde prijzen zijn inclusief BTW. In principe zijn er alleen de verzendkosten. Die zijn op de betaalpagina te zien. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over een artikel en dit retour willen sturen, dan zijn de kosten wel voor jou zelf.
Je bestelling betaal je via Ideal. A Gift is voor online betalingen aangesloten bij Mollie Payments. Mollie Payments staat garant voor veilige betalingen online.
Op dit moment nog niet. Maar stuur gerust een mail naar info@agift.nl en dan laat ik je weten wat de mogelijkheden zijn.
Ja, je kan je bestelling of een gedeelte ervan annuleren. Echter streven wij ernaar om je bestelling de volgende dag al te verzenden en daardoor zal je bestelling wel al ingepakt en verzendklaar te zijn. Voor het annuleren van je bestelling rekenen we van 50% van de aankoopwaarde van de geannuleerde artikelen of bestelling.
Wil je toch liever een ander artikel bestellen? In dat geval gelden dezelfde voorwaarden als beschreven bij ´retouren´. Graag willen we je wel wijzen op de kwetsbaarheid van vooral de rollen cadeaupapier en het vloeipapier. Maar ook voor de belasting van het milieu dat ruilen van artikelen met zich mee brengt.

Je hebt het recht om alle artikelen binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden artikelen retour te zenden naar A Gift. Deze termijn gaat in op de dag waarop je jouw bestelling hebt ontvangen. Je dient je bestelling, of delen daarvan, retour melden via een e-mail: info@agift.nl. Zodra je dat gedaan hebt je dat gedaan hebt, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan ons terug te sturen.

Het adres voor de retourzendingen is:
A Gift
Stad van Gerwen 9a
5674 PH, Nuenen
Nederland

Let op! Alle retouren moeten eerst via e-mail aangemeld worden.

Wij nemen alleen artikelen retour die ongebruikt zijn en in de verpakking waarin jij ze ontvangen hebt. Je krijgt van alle correct teruggestuurde artikelen het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het verzenden van de retouren zijn voor jouw rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. We adviseren je de verzendbon met track & trace code goed te bewaren.

Zodra wij de retouren binnen de gestelde termijn ontvangen, controleren wij deze. Als de retourzending voldoet aan de gestelde voorwaarden wordt het aankoopbedrag van de retour gestuurde artikelen binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort. Aan deze betaling zijn voor jou geen kosten verbonden.

Graag willen we wel wijzen op de belasting van het milieu om klakkeloos maar bestellingen retour te sturen.

Neem contact op

Zijn jouw vragen nog niet allemaal beantwoord? Neem dan gerust contact op via ons contactformulier op de website of door een mailtje te sturen naar info@agift.nl

× Hoe kan ik je helpen?