Veelgestelde vragen (FAQ)
Heb je een vraag of een klacht? Dan horen we die graag! Hieronder hebben we al een samenvatting van de meest gestelde vragen. Staat jou vraag er niet tussen? Stuur dan gerust een mail naar info@agift.nl
A Gift streeft ernaar om je bestelling van de cadeauverpakkingen zo goed en netjes mogelijk bij jou te (laten) bezorgen. We willen dan ook heel graag dat jij blij bent met je aankoop. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn dan zijn we er uiteraard voor je.
We vragen je om klachten ten aanzien van de door jou ontvangen bestellingen binnen 5 dagen aan ons via mail toe te laten komen. Dat kan door een e-mail te sturen naar info@agift.nl. We komen dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 7 dagen, met een antwoord.
We werken voor onze bestellingen met PostNL. Je ontvangt nadat je je bestelling hebt geplaatst automatisch een track & trace code waarmee je je bestelling kunt volgen zodra die bij ons vertrekt. Heel veel van onze artikelen kunnen d.m.v. brievenbuspakketjes verzonden worden. Dit zijn dan ook andere kosten dan wanneer we een groter pakket moeten versturen. Let er op dat zodra je al 1 rol cadeaupapier besteld, dit niet via brievenbuspost verzonden kan worden. Ook het vloeipapier zal opgerold verzonden worden. Bestellingen vanaf € 95,- zijn vrij van verzendkosten. Bij het afrekenen kun je zien wat de totale verzendkosten zijn.
Je hebt het recht om alle artikelen binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden artikelen retour te zenden naar A Gift. Deze termijn gaat in op de dag waarop je jouw bestelling hebt ontvangen. Je dient je bestelling, of delen daarvan, retour melden via een e-mail: info@agift.nl. Zodra je dat gedaan hebt je dat gedaan hebt, heb je 14 dagen de tijd om je bestelling aan ons terug te sturen.
Het adres voor de retourzendingen is:
A Gift
Stad van Gerwen 9a
5674 PH, Nuenen
Nederland
Let op! Alle retouren moeten eerst via e-mail aangemeld worden.
Wij nemen alleen artikelen retour die ongebruikt zijn en in de verpakking waarin jij ze ontvangen hebt. Je krijgt van alle correct teruggestuurde artikelen het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het verzenden van de retouren zijn voor jouw rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. We adviseren je de verzendbon met track & trace code goed te bewaren.
Zodra wij de retouren binnen de gestelde termijn ontvangen, controleren wij deze. Als de retourzending voldoet aan de gestelde voorwaarden wordt het aankoopbedrag van de retour gestuurde artikelen binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort. Aan deze betaling zijn voor jou geen kosten verbonden.
Graag willen we wel wijzen op de belasting van het milieu om klakkeloos maar bestellingen retour te sturen.
Neem contact op
Zijn jouw vragen nog niet allemaal beantwoord? Neem dan gerust contact op via ons contactformulier op de website of door een mailtje te sturen naar info@agift.nl